sobota, 9 lutego 2013

Weekend!

Dziś sobota. Wczoraj nic o weekendzie nie napisałam, gdyż napisałam o walentynkach.
Dobrze, że już weekend przydało by mi się kilka dni wolnych, przy The sims3 oraz leniuchowaniu.
Na szczęście w poniedziałek nie ma żadnych testów, jedynie zadania domowe.
Przynajmniej niedziela będzie wolna :)
Pojechałam dziś na zakupy, było super
Kupiłam sobie różową bandamkę, chustę także różową i z białym odcieniem.
Oraz biały koszyk do pokoju, aby pochować w nim zbędne rzeczy.
 Koszyk :)

Mój chomiczek dostał wczoraj kolbę, do klatki był zachwycony.
Aby poprawić wam humor w weekend, pokaże wam kilka szkiców, z grafiki google.

Piękne prawda?
Teraz zapewne pójdę szykować się do spania, jestem totalnie zmęczona.
Jutro raczej o 12.00 odrobię lekcję i coś porobię.
Może nawet wyjdę na dwór.
Jak będę mogła wejść na bloga, to napisze coś naprawdę długiego.
Nie wiem jeszcze co to jest, może spojrzę do mojego posta o planach na posty.
Tam dużo tego napisałam.
DOBRANOC!
Co robiłaś w tą sobote?
 

1 komentarz:

  1. No hey, Igo ;33 Jak obiecałam - weszłam na bloga (: Muszę przyznać, że fajny^^
    Karolina Pee c:

    OdpowiedzUsuń