piątek, 8 lutego 2013

Converse!

 Firma założona w 1908 r. Converse były pierwszymi butami do koszykówki, które pojawiły się na boisku w 1917 roku. Converse uzyskał status ikony mody dzięki modelowi Chuck Taylor All Star w 1923 rok.
źródło:wikipedia 

Co druga dziewczyna marzy o conversach.  
Dlaczego?
- są wygodne,
-uzyskały wielką popularność,
-oraz mają dużo wzorów i kolorów.
Ile kosztują?
Conversy kosztują od 200-250zł.
Mimo to conversy są zrobione z bardzo wytrzymałych materiałów.
I są bardzo wygodne.
Gdzie kupić?
Conversy to buty do koszykówki.
A koszykówka to sport. W sklepie sportowym najlepiej szukać tych trampek.

Jakie są modne wzory dla conversów?
W sklepie jest bardzo dużych rozmaitych wzorów, nawet z różnymi flagami.

Czy masz te trampki?
Nie mam, jest właśnie zima więc, na zimę z mojego punktu widzenia się  nie zakłada trampek.



 Jak już pisałam post już wcześnie robiłam. Lecz mi internet się wyłonczył.
Na szczęście znalazłam go w postach roboczych.
Czy masz conversy?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz