środa, 27 lutego 2013

Life

Witam Was wszystkich!
Jakąś nie pisałam przez czas. Ostatnio posta na blogu napisałam 23 lutego. Niezłe 4 dni.
Miałam jakiś pomysł, ale ciągle to nie było to.
W końcu odważyłam się napisać zwykłego posta. Tak jakby "kartka z mojego pamiętnika".
Miałam dziś mało zadane, więc zdecydowałam, że coś napiszę na blogu.

Plany na weekend
Gdy nadejdzie nasz ukochany weekend, mam zamiar wyjść na dwór, na taki spacer.
Przez złą pogodę, czasami duże lekcji i innych planów. Nie wychodzę na dwór. Ostatnio byłam lepić bałwana w niedziele. Ale w poniedziałek było 2C + To mój bałwan został stopiony. :(
Nawet go w tedy nie dokończyłam.

Wiosna.
Cieszę się z jednego powodu już niedługa zaczyna rozpoczynać się marzec, a pod koniec marca możemy już zauważyć odznaki wiosny :)


Kto czeka ze mną na wiosnę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz