poniedziałek, 4 lutego 2013

Bluzy, zawsze na topie. oraz posty, które napiszę.

Tylko mi nauka w głowie, musiałam dziś po szkolę się uczyć. A oceny wypadają średnie. No nic.
Teraz zrobiłam sobie przerwę dla bloga i dla mnie.
Co nowego u mnie?
Właściwie nic nie mogę się doczekać następnego weekendu, a co dopiero wakacji. Te moje przygody, które odbyły się na wakacjach, jak sobie o nich pomyśl to mój uśmiech wzrasta.
Na większy ♥


Przejdźmy do rzeczy, dziś przyszła moja ukochana bluza z poczty. Zamówiłam ją tydzień temu,
nie mogłam się doczekać.
Jest cała fioletowa i posiada na środku napis "just dott."
Zamówiłam ją na stronie "zalando.pl".
No bluza mi się naprawdę podoba, jutro ją założę na siebię.
Niestety zdjęcia bluzy nie mam. Ale możecie sobie ją wyobrazić w głowię ☺.


Aby pamiętać o wszystkich postach, które napiszę.
Tutaj zrobię taką małą ściągę.
Na pewno pojawi się post o:
-Conversach,
-Najwygodniejsze ubrania na...
-Gwiazda, która uwielbia modę,
-Holiday,
-Biżuteria na...
-Pytania,
-Fotografię mojego zwierzaka,
-Plażowe inspirację,
-Mój styl..,

Niektóre posty, pojawią się w tym miesiącu, a pozostałe w innych.
Jakie są twoje pomysły na posty?

1 komentarz:

  1. mi samej brakuje pomysłów na posty :c
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń