niedziela, 3 lutego 2013

Komentarze. + niespodzianka:)

Jak wam się podobał mój zeszły post galaxy?
Dodał mi wielką popularność, odwiedziło tego posta 22 osoby. Dostałam kilka komentarzy na wszystkie z uśmiechem odpisałam. Komentarze były z prośbą o odwiedzenie blogów. Odwiedziłam je, napisałam tylko niektórym komentarze, gdyż nie umiem zatwierdzić komentarzy.
Może jak wiecie to napiszcie mi w komentarzu
Poznałam kilku waszych blogów i były bardzo interesujące. Nie czytałam jednego posta, lecz kilka. Mam nadzieje, że odwiedzę jeszcze wasze blogi <3.



 I jeszcze mała niespodzianka.
Pou to mały zwierzaczek, którym można się zajmować na swoim telefonie z androidem.
Ta gra naprawdę stała się modna, nie tylko na telefonie, ale także na tabletach z androidem.

To jest właśnie pou. Słodki prawda?
Ten pou jest przebrany w garnitur i kapelusz.

O co w tej grze chodzi?
Pou to gra, co już napisałam..
Na początku gry, pou jest malutki, go się karmi.
Gra się z nim na różnych grach, myje się go i zarabia pieniądze.
Za pieniądze w tej grze można zakupić ciekawe akcesoria jak na przykład:
Ubranka, kolor zwierzaka, różna napoje dzięki, którym pou może szybciej dorastać.
 

Jak oceniasz tą gre?
Grę oceniam dosyć wysoko, gra ma dobrą grafikę, nie zacina się często.
I pojawiają się co nowy level nowe akcesorie dla pou.
I inne ciekawe żeczy.


Czy pou gości w twoim telefonie?
Tak:) Wcześniej pou żył na moim tablecie, ale na tablecie ciężko się gra :(
Dlatego ściągnęłam pou na mój telefon. I jest bardzo szczęśliwym zwierzaczkiem.

Choć gra wydaje się dziecinna nawet, starsi lubią w nią grać.
Jak oceniasz grę pou? 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz