piątek, 8 lutego 2013

Walentynki ♥

UWAGA!
Ogłaszam, że 14 lutego obchodzimy walentynki.
To świetny czas, aby się uśmiechnąć jeszcze bardziej. W walentynki dziewczyny oraz chłopaki,
dostają prezenty od swoich najbliższych lub nawet dziewczyny lub chłopaka.
To piękny i szczęśliwy czas.
Możemy powiedzieć:
-Nie znoszę walentynek!
Nie każdy musi lubić walentynek.
Ale znajdują się osoby, które je uwielbiają.


Co podarować na walentynki?
Jeżeli kochasz walentynki to zakupy to dla ciebie bułka z masłem
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Dla przyjaciólki:
Jeżeli naprawdę lubisz swoją przyjaciółkę dobrym rozwiązaniem jest naszyjnik dla was.
 
Taki gadżet z pewnością zachwici twoją kumpele.

Dla walentynki:
Polecam kupić pięknie ozdobioną kartkę, którą z pewnością można zrobić samemu.
Ta kartka ma serduszko wykonane w 3D.
PIĘKNA!
 Wierszyk na walentynki!
Nie umiesz pisać wierszyków.
Zapraszamy, o to kilka propozycji:


"Jestem twoją walentynką,
uśmiechniętą twą dziewczynką.
Może nie wiesz, lecz ja wiem
i chcę ci powiedzieć, że kocham Cię!"
 
" Zbyt się krępuje, by Ci powiedzieć,
Jakie uczucie w mym sercu tkwi.
Jednakże pewną rzecz musisz wiedzieć;
Bez Ciebie szare są wszystkie dni.
Jeśli nie zwrócisz na mnie uwagi,
To moje życie nie zmieni się.
Może mi starczy kiedyś odwagi,
By Ci oznajmić, że kocham Cię."
" Chcę żyć i żyć będę
Chcę kochać i kochać będę
Chcę śmiać się i śmiać się będę
Chcę ciebie i ciebie zdobędę!"
 
 
" Dzień jest wyjątkowy,
bo Walentynkowy,
więc szepnę Ci do uszka,
że KOCHAM CIĘ
z całego serduszka!"
Oto było kilka pięknych propozycji.
Myślę, że pomogłam wam w przygotowaniach do walentynek!
Masz swoją walentynkę w tym roku?
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. Jak narazie mnie walentynki mnie nie jarają bo nikt mnie jeszcze nie zaskoczył dzień przed tak bo wtedy urodzinki obchodzę]
    obserwujemy?
    weronikafashionphotography

    OdpowiedzUsuń