niedziela, 3 lutego 2013

Reklama dla ciebie :)

Masz bloga i tylko 200 odwiedzających?
Czy chcesz aby bloga widziało więcej osób.
Zgłoś się do mnie.
To proste, wystarczy, że napiszesz w komentarzu nazwę twojego bloga i koło tego reklamuj.
Przykład:
LIFEINFASHIONSUPER.BLOGSPOT.COM- REKLAMUJ.
Wiadomości składajcie tylko pod tym postem. :)
A ja zareklamuje twojego posta.

Jak zareklamuje? 
To proste, napiszę o czym opowiada blog możecie nawet sami napisać o czym opowiada.
Żeby wyszło po waszej myśli. I napiszę dużymi literami jego nazwę.


Czy coś to kosztuję?
NIE! To reklama bez płatna. Nie chcę od ciebie żadnych pieniędzy.


Pamiętaj jeżeli chcesz aby twój blog uzyskał większą popularność. Zgłoś się do mnie pod tym postem.
Przykład:
LIFEINFASHIONSUPER.BLOGSPOT.COM- REKLAMUJ.
 Dodatkowo możesz napisać tekst, w którym opowiesz o swoim blogu. Żeby reklama wyszło po twojej myśli.

Zapraszam!

1 komentarz:

  1. fajny post!
    napewno pomocny!
    Ja obserwuje i licze na to samo u mnie jeśli ci się spodoba
    http://willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi bardzo bardzo miło!

    +LINKOWANIE NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń