piątek, 18 stycznia 2013

Pytania do bloga nr.1

Dzisiaj postanowiłam napisć posta o "pytania do bloga nr1". Te pytania są wymyślone przeze mnie.
Jeżeli chodzi o mnie to dzień jak co dzień normalny.
1.Ile istnieje blog?
Blog istnieje od kilku tygodni :)
2. Dlaczego zrobiłaś bloga?
Zawsze chciałam miec bloga o wszystkim, więc czemu nie.
3.Czy twoi znajomi czytają bloga?
Moi znajomi rzadko tu zaglądają, lecz ich zachęcam.
4.Co byś chciała w nim zmienić(blogu)?
Trochę bardziej wygląd.
5.Ile osób odwiedza ci bloga?
Mojego bloga odwiedza dość mało osób, ale go reklamuję jak tylko mogę.

 6.Czy dostałaś jakieś obrażające komentarze?
   Na razie nie z czego się ciesze.
7.Jakie wady posiadają blogi w twoim zdaniu?
Trochę nie lubię tych osób którzy krytykują bloga i jego właściciela.
A na koniec chciała bym pozdrowić osoby, którzy tu zaglądają.
Do zobaczenia w następnym poście.
:)
Jak Ci się podoba post?

1 komentarz:

  1. Hej świetny blog:D Zapraszam do mnie dopiro co zaczynam ale każdy komentarz się liczy :D
    www.shylum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń