środa, 23 stycznia 2013

Swetry, sweterki.

W poprzednim poście obiecałam, że napisze coś o swetrach.
A więc oto ten post. jest teraz 11.06, dlatego też nic osobie nie napisze.




Swetry! Teraz co drugi sklep z odzieżą jest nimi zapełniony.
Klienci chętnie je kupują na sezony jesień-zima.
Są ciepłe, miłe. Tutejsze swetry już tak bardzo nie gryzą tak jak inne.
Są wygodne i można je nosić na co dzień.
 Dziś w galeriach handlowych, można zakupić swetry różnego koloru, długości, szerokości, a nawet miękkości i twardości.
Najczęściej swetry spotykamy na początku jesieni w sklepach. W tedy zaczynają dni być zimniejsze.
Dlatego gdy jeszcze nie trzeba ubierać kurtek można zatem ubierać cieplutkie sweterki.
 Swetry w sklepach z odzieżą kosztują od 20 do 100 zł.
Niektóre mogą nawet kosztować więcej od 100 zł.


Swetry dziś mogą na sobie zawierać różne wzory, postacie z kreskówek itp.



Ja natomiast mam swetry. Jeden jest w paski biało-czarne.

 Drugi szary do sukienek i dżinsów.
 Z gózikami.

Przeglądając sklepy można dostrzec swetry z ćwiekami, z golfami, z kapturem,  i z paskami  tak jak ten na górze.
A jak wygląda sweter z ćwiekami?
Ćwieki w tym sezonie są naprawdę modne, można je spotkać na swetrach, na butach, a nawet na okularach.

Dziewczyny! Lubią swetry!
I ja też! 
Ja wam podoba się post o swetrach?
Macie sweter z ćwiekami lub jakiś podobny do tych na obrazkach?

źródła; grafika google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz