poniedziałek, 18 lutego 2013

Odwiedziło 1000!

Kiedy zakładała tego bloga, myślałam tylko jakie to będzie fajne. I o czym będę pisała.
Nie miałam pojęcia, że bloga może odwiedzić 1000 osób.
Zwykle jak ktoś zakłada bloga, stresuje się czy mu dobrze pójdzie.
Mam wielką nadzieje, że blog pozostanie w dobrym tempie i nie spadnie w dół.

Jak się to zaczeło?
Przygoda rozkręcała się gdy widziałam inne blogi, wtedy jeszcze go nie miałam.
Tak bardzo chciałam pisać posty, a nawet je układałam w całość w mojej myśli.
A pod koniec grudnia pomyślałam, że czemu nie mogę sprubować.
I tak to się układało.

Dlaczego o modzie?
Uwielbiałam czytać artykuły w magazynach, blogi o modzie.
To mnie bardzo interesowało, jak można się ubrać w 2020 roku.
Dzięki pisaniu bloga, dowiaduję się o tym świecie mody coraz więcej.

Wrócenie o pisaniu o grze?
Nie;/ Gdy zaczęłam pisać o modzie, było dla mnie ciekawsze, niż pisanie o grze.
Nawet już w nią nie gram, to niby dlaczego bym miała do niej wracać?

♥Blog daje mi taką wolność wyrzucenia złych emocji z siebie.
♥Blog to coś wspaniałego, to była dobra decyzja o jego założeniu.

Dlatego blog jest dla mnie taki ważny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz