czwartek, 26 grudnia 2013

Łatwe fryzury do szkoły.

Cześć. Jak na razie jestem w połowie ferii świątecznych. Po okresie wolnym czaka mnie i was wszystkie miły powrót do naszej szkoły. Założę się, że wy wszystkie już jesteście znudzone wyglądem swoich włosów. W moim przypadku, na lekcję czeszę się w zwykłego kucyka lub rzadziej dobieranego lub klasycznego warkocza. Jestem już przyzwyczajona do tego fryzur tak bardzo, że gdy chcę uczesać, na przykład koka wychodzi mi to okropnie. Natomiast poza szkołą uwielbiam mieć rozpuszczone włosy.
No cóż dalej ćwiczę układanie swoich włosów do perfekcji. Chciałabym, abyście wy poszły w moje ślady i także nauczyły się z kilku przykładów czesania swoich włosów.
Tu pokażę wam kilka przykładów układania włosów i instrukcję:

1) Zwykły kok w nieładzie:
 2)Kok za pomocą wypełniacza:
 3)Kłos:

Jeżeli obrazkowe instrukcje wam nie pomagają, zajrzyjcie także na filmiki z youtube. Tu przygotowałam wam kilka filmików, które pokazują jak zrobić prawidłowo wybraną fryzurę.

Instrukcja zrobiona przez nieesie25.


Macie jakieś pomysły na fryzurę? 
A może jakieś pytania do mnie?

1 komentarz:

  1. Fajne pomysły ale to nadal klasyka. Może coś innego? Np. Warkocz sznur, fantazyjne warkocze loki itp. Coś czego nie ma każdy

    OdpowiedzUsuń