sobota, 6 lipca 2013

Brak komentarzy, brak postów.

Heioo.
Dziś postanowiłam napisać taki post, w którym wyrażę to co myślę na temat moich czytelników.
Założyłam bloga, ponieważ kocham blogować, ale nie będę was teraz zanudzać.
Napisałam post o spodniach 2013 i o sukienkach 2013. Było jak na mojego bloga dużo komentarzy.
Myślałam, że coś ruszyło i że w końcu odnalazłam swoich czytelników, niestety się dużo pomyliłam.
Z okazji tego, że pojechałam na wycieczkę pięciodniową pomyślałam, że miło by wam napisać takiego posta, którego zapamiętacie. Było to post o leginsach, które są w tym roku bardzo popularne.
Napisałam go prosto gdy wróciłam z wycieczki. Było to nawet późno dlatego się nie zdziwiłam, że nie ma komentarzy. Wstałam rano wchodzę na bloga, a tu nagle brak komentarzy straciłam swoich czytelników w pięć dni.



Byłam bardzo rozczarowana tą myślą!

No nic! Czas brać się za pisanie kolejnych postów dla odzyskania dawnych czytelników bloga lifeinfashionsuper.

Pa pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz