środa, 6 lutego 2013

Pytania!+ pech -,-

Wczoraj miałam zrobić post o conversach. Gdy pisałam byłam z posta zadowolona.
I gdy zapisywałam. BUM! Internetu nie ma.. Kompletnie byłam i na siebie zła i na internet.
Dziś tego posta nie napiszę, jeszcze raz zastanowię się co bym mogła do mojego posta dodać.
I żeby post nie wyszedł zbyt nudny. Dodałam do niego pytania.

1.Co Cię najbardziej denerwuje w szkole?
Trochę testy.
2.Jaką najbardziej lubisz fryzurę?
Na codziennie w szkolę czeszę kucyk, trochę mi się znudził, ale stanowczo po szkole czeszę koka.
3. Jaką byś chciała mieć liczbę wyświetleń?
Przynajmniej tysiąc:)
4.Marzenie na przyszłość?
Nie zastanawiałam się jeszcze nad tym.
5. Jaka Ci się nazwa podoba bloga najbardziej?
Nie wiem, lubię swoją.
6.W jaki sposób zdobywasz odwiedzających?
Wchodzę na inny blog, komentuję i zostawiam małą reklamę.
7.Twój najlepszy nagłówek?
Myślę, że ten który miałam nie dawno
oraz ten, którego teraz mam na blogu.

8.Czym się interesujesz?
Lubię tańczyć, rysować oraz kocham zwierzęta.
9. Czy miałaś kiedyś innego bloga niż ten, lub masz?
Miałam kiedyś.
10.Jaka jest teraz u ciebie pogoda?
Jest zima, lecz słońce świeci bardzo mocno i nie ma śniegu.


To były właśnie pytania, pytania są zrobione prze zemnie.
Natomiast post o conversach dodam w piątek lub w sobotę.

Do zobaczenia!
Zadaj mi pytanie w komentarzu, a ja na nie odpowiem w kolejnym poście o pytaniach.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz