czwartek, 31 stycznia 2013

Czas na lepsze posty!

Czas się wytłumaczyć dlaczego nie piszę większych postów:


Brak pomysłu.
Zawsze gdy wracam ze szkoły myślę jedynie jak odrobić zadanie domowo, Ale gdy zaczynam  myśleć o tym o czym zrobić post, kompletnie nie mam pomysłu.
Czasami mam pomysły, ale są zbyt prywatne, aby napisać je na blogu.
Albo zbyt nudne, lub zbyt długie abyście zdołali przeczytać w 10 minut.


Zaległości.
Już pisałam, że byłam chora i przegapiłam dużo testów. Teraz mam czas na ich zaliczanie, oraz nauczyciele  zadają następne.(nowe).
Do tego zadania domowe...
  


Lepsze żeczy.
Jak każdy człowiek, raczej by nie siedział przed komputerem, aby napisać 10 postów na dzień.
Wy też nie siedzicie na moim blogu 24 h na dobę. Tak samo ja.. Nie będę czekała, aż dostane od kogoś komentarza. Też chcę spróbować czegoś  lepszego,  na przykład przeczytanie gazety, lub nawet spędzanie czasu z najbliższymi.


Oto były powody dlaczego nie piszę czegoś ciekawszego..
Za pewne jutro po południu zaczyna być już weekend. Jutro będzie o wiele ciekawszy post..
Masz bloga?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz