wtorek, 29 stycznia 2013

Nauka., nowości ;)

Hejj.
Każdy uczeń przeważnie musi odrabiać lekcje, uczyć się do kartkówek, sprawdzianów.
Ja tak samo...
Jak każdy uczeń muszę się postarać, aby średnia była z równowagą.
Więc, gdy skończyły mi się dni wolne, musiałam się wziąć w garść. Gdy byłam chora niestety przegapiłam, kilka dużych testów.
Dlatego też, nie mam zbytnio czasu. Jedynie o 17.00 (około) mogę coś napisać na blogu.
Codziennie bloga odwiedzają nowe osoby, z tego się ciesze. :)
Jak już widać po pierwszych zdaniach post miał mieć znaczenie o tym, że jak nie pisze posta to znaczy, że nie mam czasu.
 Więc to tłumaczenie,  dlaczego mogę nie pisać bloga przez jakiś czas.
A teraz przechodzimy do tej o wiele weselszej wersji posta, a mianowicie nowości jakie udało mi się osiągnąć dziś i wczoraj.
Jak już widzieliście pojawiła się nowa playlista z nowymi utworami. Melodii jest więcej i są to oczywiście hity co na pewno zna każdy z nas. W nowej playliście pojawiły się piosenki takie jak:
-one day - Asaf&the mojas,
- Lana dey  rey - summertime  Sadness,
 - will.i.am -scream & shout ft. britney spears,
- rihanna- diamonds ,
- olly murs ft. flo rida troublemaker ,
- olly murs heart skips a beat ft. rizzle  kicks ,
- robbie williams candy,
david guetta she wolf ft sia 
A pasek między innymi wygląda tak ;
  Tak wiem wyszło nie wyraźnie :(
Na to miast tego, dodałam także inny wygląd chata.
I nie wiem czy wy nie piszecie na chacie tylko dlatego, że wam się nie chce, czy dlatego że nie wiecie gdzie on jest. Mówię po raz pierwszy, że chat znajduje się na samym dole bloga. Trzeba przewinąć myszką w duł. Niestety tak wyszło, że chat nie mogłam dać do góry, gdyż mam za mało miejsca :(.
Więc dałam chat na samym dole, bo akurat tam miałam.
Mój chat, niegdyś był fioletowy, teraz jest szaro-biały. Na tym tle umieszczone są dwa różowo-czerwone serca. Chciałam dodać blogowi więcej uroku. :)
Na koniec chcę powiadomić, że już za 3 dni będzie już weekend.
Co ci się najbardziej podoba z nowości, i w poście??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz