poniedziałek, 21 stycznia 2013

Pytania do bloga nr.2

Jak obiecałam zrobię pytania do bloga nr.2.
No ze mną w porządku, jest dopiero ranek więc nie mogę dużo opisać o mnie.
1. Ile blog ma wyświetleń?
Mój bloga ma ok.322 wyświetlenia, a liczba wciąż rośnie.
2.Co nie chcesz, aby się blogowi przytrafiło?
Nie chcę aby blog był przez wszystkich krytykowany.
3.Z kąt bierzesz pomysły na nagłówki?
Biorę trochę z mojej wyobraźni, a trochę z innych blogów.
4.Jakie jest twoje marzenie dotyczące bloga?
Chciała bym aby mój blog odwiedziło 1 000 000 osób.
5.Co chcesz żeby zostało w twoim blogu?
Chcę żeby wszystko zostało.:)
6.Kto nie lubi twojego bloga?
Nie wiem.
7.Kto lubi twojego bloga?
Tak samo jak z pytaniem 6 nie wiem.
 Na koniec chciałabym pozdrowić tych, którzy czytają lub tu zaglądają.
pa! :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz