sobota, 19 stycznia 2013

Nagłówki?

Jak wam się podoba nagłówek?
Starałam się bardzo długo.
Pokaże wam teraz nagłówki, które były na blogu i je opisze.
 1. Ten nagłówek nie był najlepszy.
Zdjęcia są ze źródła google.
Chciałam mieć nagłówek, który prezentuje modę, a nie tony painta.
Pomysł wziął się z innych blogów o modzie.
 2. Tak jak już zapewne widzicie nagłówek przedstawia, wirtualną grę moviestarplanet.
Nie miałam pomysłu na początku na bloga, więc chciałam zrobić bloga właśnie o msp.
Przerobiony w paincie zdjęcie miało wyjść o wiele lepiej niż to zaplanowałam.
Pomysł wziął się właśnie z mojej gry.
 3.Kompletnie nie miałam pomysłu na nagłówek, więc postanowiłam,że zrobię wszystko w paincie.
Pomysł wziął się z painta.

 4. Tutaj był ten sam przypadek co w numerze 3.
Kompletnie zabrakło mi pomysłu.


 5. Te dwa mają tą samom historię. Wszystkie pomysły z gry. 
 6. Ten nagłówek znajduje się na moim blogu. Pomysł wziął się z mojego zwariowanego charakteru.
Chciałam, aby blog miał coś takiego co pasuje do mnie.
No cóż moja wyobraźnia poszła w górę.
Pomysł właśnie się wziął z mojej głowy :).
Wiem jedno, że z tym nagłówkiem mój blog wyróżnia się od wszystkich blogów.
Który z nagłówków ci się najbardziej podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz