czwartek, 24 stycznia 2013

Pytania!

Cześć! Dziś mam wielkiego pecha, gdy chciałam zagrać na karaoke party z koleżankami, ale tylko 2 sekundy działał mi dźwięk. :(
No.... i sobie nie pośpiewałam z byt długo. Za bardzo to nie lubię śpiewać, ale czasami muzyka przyjmuje górę. 



Jak już wiecie po tytule posta, chcę wam napisać pytania, ale o wszystkim.
Pytania w 100% są wymyślone prze zemnie. Może jakieś może być podobne do innych pytań jakie są na innych blogach. Ale nie kopiowałam :).

1.Czy masz na sobię teraz skarpetki?
Tak :)
2.Czy byś chciała zrezygnować z bloga?
Oj nigdy.
3.Czy tańczysz na co dzień?
Lubię tańczyć, to moje hobby, inaczej tańczę sama, a inaczej przy znajomych.
4. Jakie czytasz książki?
Czytam "tańcząca", "projekt c". No i oczywiście gazety i lektury szkolne jeśli trzeba.
5. Jaki jest twój ulubiony piosenkarz/rka?
Z piosenkarza ...  nie mam ulubionego, a z piosenkarek lubię dużo.. .
6.Jakiego masz zwierzaka w domu?
Mam chomika, i zmieniłam mu imię na bardziej chłopskie czyli Kiler.
Ten chomik, którego teraz pokazałam. Nie jest moim prawdziwym chomikiem, dodałam go dlatego że jest bardzo podobny do mojego :)

7. Jakiego dźwięku najbardziej nie lubisz?
Nie lubię dźwięku gumki do mazania.
8.  Czy dodasz zdjęcie swojego chomika?
Mam dobry aparat, więc chomika zdjęcie mogę dodać.
9. Co zmusiło cię do zrobienie bloga właśnie o modzie?
Interesuje mnie moda, więc sobie powiedziałam czemu nie?
10. Jakie filmy chętnie oglądasz?
Oglądam chętnie filmy dokumentalne, komediowe, i obyczajowe.
11. Jakie pomysły na następne posty?
Chciała bym zroić więcej takich pytań, opisać coś podobnie do posta o swetrach, no i dodać zdjęcia chomika i dużo, dużo więcej.
I na koniec pozdrowionka dla tych co czytają tego bloga :******
Jakie z pytań jest podobne do ciebie?        
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz