sobota, 30 marca 2013

Wielkanoc.

Hejj, hejj.
Jak tam wam idą przygotowania do świąt?
U mnie wspaniale:)
To nie wszystko z mojej strony.
W środę o godzinie 21, dostałam ślicznego szczeniaczka :)
Bardzo go kocham.
 Tak, to zdjęcia Fajtka:)
Mój króliczek :)
Nie mogę się doczekać śniadania wielkanocnego, postaram się jutro coś napisać na blogu.
Aby, blog był trochę ciekawszy, przygotowałam pytania na temat Fajtka.

1. Jaka to rasa?
Jest to rasa west highland whrite terrier.
2.Ulubiona zabawka?
Lubi gryść spodnie, ale także lubi się bawić własnym jedzeniem. Nie lubi kupnych zabawek, lubi bardziej zrobiono własnoręcznie.
3.Dziwne zachowanie psa?
Wczoraj gdy wyszłam z nim na spacer, byłam z nim 45minut, gdy wróciłam od razu zrobił siusiu^^
4. Ile ma lat?
Ma dopiero 3 miesiące:)
5. Najpiękniejsze wspomnienie?
Nie mam go z byt długo, ale gdy przyszedł do domu, myślałam że zemdleje, była to niesamowita niespodzianka.
6.Postanowienie  moje dotyczące psa?
Chciałabym, aby nauczył się robić siusiu na dworze.
Na koniec, chciałabym wam życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz