środa, 27 marca 2013

Day

Hi!
Coś tu dawno nie zaglądałam, ale cóż mam chęć, aby to odbudować.
Zaczęły się moje ferie świąteczne, a jak tam u was przygotowania do świąt.
U mnie wspaniale.:)
Chciałabym wam wynagrodzić tygodnie beze mnie.
Jaki post chcielibyście w zamian, czekam na wasze odpowiedzi wkrótce.
A teraz chcę objaśnić, że cały czas możecie pisać nad postem "reklama dla ciebie", swoje opisy blogów, które mogę zareklamować tu. Szczegóły odnajdziecie na tym poście.
Czy już słyszeliście o nowych dodatkach z wąsami?
Są urokliwe.



Czyżby wam już po tych zdjęciach, nie dopadły do gustu.
Uwielbiam je :)))
Wszystkie te dodatki są śliczne i jakie tanie $$


Miłego dnia
                                    :}
Zdjęcia, które dodałam w tym poście, nie są mojej własności.
Są one wzięte ze stron internetowych przez google grafika.
Nazwa bloga LIFEINFASHIONSUPER jest wymyślona prze zemnie i nie ch, abyście ją kopiowali na swoje strony internetowe.
  Komentarze wulgarne i z nieodpowiednim słownictwem będą zgłaszane.
Proszę o czytanie tych wiadomości.
Zapraszam na moje konto na stardoll:
czels01 :)
Do zobaczenia:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz