niedziela, 3 marca 2013

Inspiracje.

Czas odpowiedzieć na pytanie "skąd bierzesz pomysły na posty"?
Pomysły na posty czasami biorę z innych blogów lub z moich własnych pomysłów.
Czasami coś mi się przyśni a już chcę to przepisać na bloga.
Mam mnóstwo pomysłów na posty.
Gdy wracam do domu ze szkoły myślę o czym by był post.
Układam sobię to w głowie.
Gorzej jest z dodawaniem zdjęć.
Nie mam zbytnio pomysłów na zdjęcia, wszystkie te zdjęcia, które są na blogu nie są moje, oprócz
rysunku. Który można zobaczyć na moim blogu.
Tak czy inaczej, w końcu fotografie nie są najważniejsze w poście tylko jego tekst.
Ale to również dzięki zdjęciom post wydaje się większy i ciekawszy.


Posty wpadają mi do głowy gdy pomyśle o blogu. Czasami ciekawsze czasami mniej.
Myślę, że kiedyś moje posty nabiorą wprawy. A mój blog będzie jeszcze ciekawszy.
Oceńcie w komentarzach, zobaczcie mój pierwszy post i ten. Oraz je porównajcie do siebie.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz