piątek, 27 grudnia 2013

Urodziny Bloga!

Hej!
Ostatnio odbyły się urodziny bloga, nie miałam jeszcze czasu, aby zrobić taki post o blogu. A więc nad  chodzę ;D
Tyle z wami przeżyłam.. mój uśmiech za każdy mały komentarz i w końcu dobiłam aż 4 tysiące. Może dla takich popularnych blogów jak Lucy, to możliwe że około ta liczba dobija co dziennie.
Ale mimo to jestem zadowolona z wyniku. Szkoda, że tylko w niewielu postach pojawiają się komentarze, ale cóż.

Na początku gdy zakładałam bloga, strona miała być tylko wyłącznie na temat gry. Ale zabawa się już skończyła, postanowiłam zrobić bloga o moim życiu codziennym i także o tym co kocham, o modzie ;)
Tak wyglądał pierwszy nagłówek bloga.
A tak już po zmianie na bloga o modzie.



Zaczynałam nabierać wprawy. A tak przy okazji nagłówki robiłam w paincie.






Dziś mam pewną satysfakcję z pisania posta i z liczby wyświetleń.
Kocham was!
Bez was mój blog był niczym.

1 komentarz:

  1. Beautiful,
    Good Luck !
    I've got MSP too - MegasseQ
    http://thinkandbepositivenow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń