sobota, 7 grudnia 2013

Thanksgiving!!!

Hej moi kochani czytelnicy!
Jak świętujecie moi mili Mikołajki? Mam nadzieję, że humor wam dopisuję tak samo jak i mi;)
Muszę wam zdradzić, że już niedługo mój kochany blog LIFEINFASHIONSUPER będzie miał swój roczek. To dla mnie cudowna wiadomość, że jest już z wami cały rok.
Mikołajki spędziłam z uśmiechem. Dostałam moi mili kochane i miłe, cieplutkie kapcie o których z całego serca marzyłam. Są wygodne. I myślę, że zrobię post właśnie o tych rzeczach co dostałam ze zdjęciami razem. Ale to myślę, że za tydzień.
Wracając do tematu już przed świętami Bożego Narodzenia w ostatnich przed świątecznych postach będą się pojawiały posty co dwa dni o świątach. Czyli dekoracje, co kupić bliskiej osobie itp.
Czekaj z cierpliwością na następny post, który pojawi się na dwa dni albo jutro. Post będzie o prezentach dla rodziny. Cieplutko zapraszam..
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz