poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Świece we Wnętrzu.

Chyba każdy nie może zaprzeczyć, że świece, które i uroczo wyglądają to i także pięknie pachną. W sklepach pełno o taką właśnie świecę. Alę o tą naprawdę wyjątkową trzeba się mocno postarać. Niektóre świece niestety może i ładnie wyglądają to pachną chemią lub sztucznością co nie wszyscy lubią. Świecę są ideałem na zimowe czy jesienne wieczory, aby dodać ten właśnie klimat we wnętrzu.





Świece, które w tym czasie samo posiadam, noszą zapach pięknej Wanilii i Lawendy. Mam także świece bez zapachowe, takie jak dwie świece z nad morza, które mają niczym galaretkę w środku co chyba wszyscy znamy. Pamiętam kiedy w wieku przedszkolnym brałam podobną świecę i nie mogłam się oprzeć wyciągania tej galaretki. Posiadam także dwie świece, które są białe, ale kieliszek, którym są ozdobione wygląda świetnie.


 Te świece, które pokazałam wam na zdjęciach są przepiękne. A zwłaszcza te w wodzie. Wyglądem przypominają małą łódeczkę pływającą sobie na morzu. Te świece nie dość, że są piękne może jeszcze zapachowe, to jeszcze oddają ten malowniczy charakter. Kocham te małe cudeńka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz