wtorek, 9 lipca 2013

Zadaj mi pytanie

Heeej ;). Jak tam u was pogoda dopisuje. U mnie od samego rana świeci słoneczko. Jak to jest miło poczuć ten letni klimat na sobie. Mam jednak nadzieje, że nie zapeszyłam pogody i zostanie taka do końca wakacji lub dłużej :). Wszyscy u mnie w mieście ubrani w sam raz na lato, ale że jest już tak gorąco po ich minach można stwierdzić, że chętnie by nie wychodzili z domu. W południ jest najcieplej, więc prawie nikogo nie widać na ulicach miast. Sama o tej porze unikam słońca i dłuższego przebywania na dworze bez cienia. Dla mnie lepiej jest, gdy świeci słońce niż gdy pada deszcz i jest ponuro wszędzie.

 
Zadaj mi pytanie

Chcesz dowiedzieć się o mnie więcej zadaj mi pytanie. Na wszystkie pytania odpowiem jakie mi zadacie. Gdy zdobędę przynajmniej 5 pytań ukaże się post z pytaniami. 
Pytania zostaw pod tym postem.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz